سارق طلافروشی همدان دستگیر شد 

جانشین انتظامی‌استان همدان گفت: سارق طلاجات از مغازه طلافروشی شهر همدان شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

سردار «رضا زارعی» جانشین انتظامی‌استان همدان گفت: پس از مراجعه شخصی به پلیس و اعلام گزارشی مبنی بر سرقت انواع طلا به مقدار تقریبی ۸۵۰ گرم، مراتب شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.

 او با بیان اینکه ارزش طلا‌های مسروقه ۲۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی به فردی از آشنایان مالباخته مظنون شدند و او را دستگیر کردند.

 متهم در بازجویی‌ها مدعی شد مدتی قبل با طرح دوستی و جلب اعتماد شاکی در ساعت‌های مشخص به بهانه کمک و مرتب کردن طلا‌ها به طلا فروشی او رفت و آمد می‌کرده و مقداری طلا سرقت می‌کرده است.
 جانشین انتظامی‌استان همدان گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته ضمن اعتراف به سرقت از طلافروشی عنوان کرد قسمتی از طلا‌های مسروقه را با توجه به فعالیت در صنف زرگری، با استفاده از کارت، ذوب و به فروش رسانده است. ۵۹۶ گرم طلای باقیمانده به همراه یک دستگاه خودرو جک که از فروش طلا‌ها خریده بود به مالباخته تحویل شد.

سردار زارعی گفت: سارق که با سابقه فعالیت در صنف زرگری و اشراف کامل نسبت به موضوع سرقت و با استفاده از اعتماد و طرح دوستی اقدام به سرقت طلا‌ها کرده بود با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.